جزییات مدل جدید BMW + عکس


این خودرو همچنین دارای تکنولوژی چشم جاده ای می باشد، که سرعت شما را محدود کرده و میزان آن را در مقابل شما و در فاصله ای متناسب با دیدتان روی جاده نشان می دهد و چنان که شما در حال حرکت هستید، آن راهنما هم در مقابل شما قرار دارد و اگر GPS خودرو هم روشن باشد، مسیر را نیز به شما نشان خواهد داد.قدرت این ماشین 560 اسب بخار است.یعنی سمند 110 اسبه این 56000000000 اسبهههههه وااااای


سیستم صوتی آن قابلیت ذخیره موسیقی تا ۸ گیگابایت را به شما می دهد، این خودرو دارای ۷ دنده با موتور V۸ می باشد و دارای ۵۶۰ اسب بخار است.
مصرف سوخت آن در شهر حدود ۷ و در جاده حدود ۱۱ است. صندوق عقب آن نیز بسیار جادار و بزرگ می باشد. ارزش و قیمت این خودرو حدود ۹۰۰ دلار برآورد شده است.




این خودرو همچنین دارای تکنولوژی چشم جاده ای می باشد، که سرعت شما را محدود کرده و میزان آن را در مقابل شما و در فاصله ای متناسب با دیدتان روی جاده نشان می دهد و چنان که شما در حال حرکت هستید، آن راهنما هم در مقابل شما قرار دارد و اگر GPS خودرو هم روشن باشد، مسیر را نیز به شما نشان خواهد داد.



 

صفحه نمایش بالای سر راننده وسامانه سیستمکنترلی هشداردهنده خودرو به شما این امکان را می دهد که بسیار مطمئن و ایمن برانید.سامانه سیستمصوتی آن نیز قدرت فوق العاده ای در پخش موسیقی مورد علاقه ی شما دارد.
 
این اتومبیل در دنده ی دوم می تواند بیش از حدود ۴۵ کیلومتر در ساعت را طی کند.



۲۰۱۳ BMW M۵ با دامپر و قفل دیفرانسیل فعالی که دارد به شما کمک می کند تا در هر گوشه شهر مانند یک خرگوش بالا و پایین بروید. همچنین موتور و کلاج دوگانه آن، به راننده این امکان را می دهد که نهایت کنترل را بر هدایت خودرو داشته باشد.

هرچند قدرت و نواوری و فناوری و اختراع بالای این مدل از BMW با رانندگی در شهرها و جاده های عمومی دیده نخواهد شد، اما رانندگان و سرنشینان آن، با استفاده از بهترین سامانه سیستمهای نواوری و فناوری و اختراع نوین در چنین خودرویی، بهترین لحظات را در رفت و آمدهای روزانه و سفرهای کوتاه مدت معمولی خود تجربه خواهند کرد.


جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



31 شهريور 1391